Skip Navigation

Kelebihan dan menariknya RG dan GL







Pastinya anda tertanya2 tentang kelebihan rg dan gl ni, apa yg saya dapati kelebihan dengan rg dan gl ni selepas mengguna produk berkenaan selama 7 thn gitulah...sampai sekarang saya masih amalkan, walaupun kekadang saya makan produk lain yg ni pasti saya tak akan tinggalkan sebab kesannya memang saya terasa.

Tentang produk ni saya ada bagi info di laman web boleh baca di sana fungsi utama utk buang toksin dan sebgainya tapi saya nak cerita kelebihan yang saya amalkan RG dan GL ni.

pada awalnya saya nak makan memang takut2 sebab jenis yg ada tindak balas tapi tindak balas tak lama seminggu jer....sebelum ni saya ni jenis muka yang cepat naik org kata sembab, mcm cara juga saya nak turunkan pipi saya ni pakai cream pun ada tapi tak berhasil.....tapi sejak saya amalkan makan rg dan gl barulah saya nampak perubahan pipi saya dah turun tak sembab mcm dulu.

Muka saya juga jenis pori2 mudah terbuka sebelum ni bahagian di sebelah hidung ni agak merisaukan saya sebab pori2 muka terbuka makin ketara saya cukup risau tapi bila amalkan rg dan gl ni ketara nampak pori2 dah nampak kecil berbanding dulu....Anda pun pernah kan sapu mcm2 tak berkesan kan bab ni paling susah kalau silap cream lagi ketara pori2 terbuka tapi dengan rg dan gl ni boleh membantu masalah berkenaan sebabnya apa bila kita makan rg dan gl ni bila kita makan lemak berlebihan ia akan dibuang cuma lemak yang dipelukan utk badan kita je yg di ambil. org kata under controllah kan.

kulitlah nampak cerah, rambut lebih lebat pada awalnya memang gugur dululah aperlah tapi sebarlah sebab ianya nak di ganti dengan rambut yang baru.....saya pun dulu mcm tu juga tapi sekarang anak2 rambut banyak sangat tumbuh kalau nak di bandingkan dengan dulu nak nampak anak2 rambut pun susah....memang tak ada kesan sampingan di kemudian hari sebab saya dah makan agak lama.

Lagi satu yang bagusnya kalau yg mengalami masalah buah pinggang, memang bagus sebab saya dulu makan 2 minggu keluar kekotoran masa buang air kecil memang tak di jangka sebab ada juga yang testimoni yang keluar batu karang masa buang air. kadang2 bila buah pinggang kita bermasalah tu pasallah rambut kita pun bermasalah juga mudah gugur.

Masa mengandung anak ketiga saya memang makan rg dan gl sebelum mengadung saya dah amalkan, yang bestnya sebelum ni kalau cek air kencing jer mesti selang2 kekadang merah, tapi bila saya makan rg dan gl ni tak pernah cek air kencing tanda merah....bersih jer.
anak pun tak mengalami masalah kesihatan kena kuning.

Banyak kelebihan rg dan gl ni tu pasallah saya paling susah nak tukar kepada produk lain....lama2 amalkan kita nampak awet muda. anda sendiri boleh rasa perubahan pada diri anda setelah amalkan rg dan gl ni....oh ya masalah jerawat... dulu saya banyak juga jerawat kecil2 di tepi2 muka tapi skg dah tak ada....utk jerawat pun memang bagus....kiranya amalkan rg dan gl ni tak ada ruginya sebab ia nya bukan pada satu penyakit sahaja tapi menyeluruh.

Macam mana dengan sambutan pelanggan??
Ada sesetentah pelanggan ambil rg dan gl yang kecil dulu utk capsul 30 biji tapi bila terasa bagus biasanya pelanggan akan ambil utk 90 biji.....alhamdulilah memang dah ada pelanggan tetap utk produk ni mcm juga produk rambut yang lain sebab ada yang sesuai menggunakan produk ni.


TESTIMONI YOUTUBE

Masalah kencing manis kaki nak di potong.....kelebihan rg dan gl ni bukan saja utk di makan tapi boleh juga utk rawatan luka.